Takaisin

Triumph Daytona 675R

Etusivu » Moottoripyörät » Triumph moottoripyörät » Supersports & Roadsters » Triumph Daytona 675R

Värivaihtoehdot:

Crystal White / Jet Black
Triumph Daytona 675R

Tyyppi: Katupyörä

Kuutiotilavuus: 675 ccm

18790 €

Kokonaishinta sisältää moottoripyörän + alv:n 24 % ja autoveron. Kokonaishintaan lisätään toimituskulut max. 490 €.

Avaa esite


Daytona 675r. kaikki, mistä olet aina haaveillut Daytonassa. Kaikki. Koko hoito. Ja sitten vielä vähän. Täydellisyys, paranneltuna. Täyttä kilpailun innoittamaa loistoa. omalaatuisella, ällistyttävällä ulkonäöllään. omilla ainutlaatuisilla hiilikuituosilla ja grafiikallaan. ja punaisella apurungolla. Brembon monobloc-radiaalipuristimet sekä 308 mm:n tuplalevyt mahtavaa jarrutustehoa varten. Öhlinsin erityisesti kehittämä jousitus äärimmäistä hallintaa ja henkilökohtaisia asetuksia varten radalla. Tehdasasennetulla quickshifterillä käytät kuusivaihteista vaihteistoa sulavasti ilman kytkintä. ja 675-kuutioinen, 125 hv rivikolmonen, jonka vääntö päihittää luokkansa. Luonnetta, lihaksia ja todellista suorituskykyä. Kolme yhdessä. Miksei joka päivä voi olla ratapäivä?

 

 



Tekniset tiedot

MOOTTORI JA VOIMANSIIRTO


Tyyppi
Nestejäähdytteinen rivikolmonen, 12 venttiiliä, DOH C


Tilavuus
675 cc


Halkaisija/iskunpituus
74 x 52,3 mm


Polttoainejärjestelmä
Elektroninen vaiheistettu monipisteruiskutus, paineistettu ilmanotto ja toisioilmajärjestelmä


Pakoputkisto
Ruostumaton, teräksinen 3–1-pakosarja, jossa toisioventtiili ja vaimennin istuimen alla


Toisiovoimansiirto
O-rengasketju


Kytkin
Märkä, monilevy


Vaihteisto
6-vaihteinen, tiheävälitteinen


Öljytilavuus
3,5 litraa

 
RUNKO, ALUSTA JA MITTARISTO


Runko
Alumiinia, kaksoispalkit


Takahaarukka
Erikoistuettu, kaksipuolinen, alumiiniseos, säädettävä kiinnitys


Pyörät
Edessä Alumiiniseosvalua, 5 puolaa, 17 x 3,5 tuumaa
Takana Alumiiniseosvalua, 5 puolaa, 17 x 5,5 tuumaa


Renkaat
Edessä 120/70 ZR17
Takana 180/55 ZR17


Jousitus


Edessä
Kayaba 41 mm:n upside down -etuhaarukka, esijännityksen säätö, vaimennuksen säätö (hidas/nopea ajo), joustovara 110 mm.
(Öhlins 43 mm:n upside down NIX30 - etuhaarukka, säädettävä jousen esijännitys sekä molempien suuntien vaimennus, joustovara 110 mm.)*


Takana
Kayaba Monoshock, jossa lisäsäiliö, esijännityksen säätö, vaimennuksen säätö (hidas/nopea ajo), joustovara 130 mm.
(Öhlins TTX36 kaksiputkinen monovaimennin lisäsäiliöllä, molempien suuntien vaimennuksen säätö, joustovara 130 mm)*


Jarrut


Edessä
308 mm:n kelluvat tuplalevyt, nelimäntäise Brembo-radiaalipuristimet (monobloc).


Takana
Nissin 19 mm:n radiaalipääsylinteri (Brembo 18 mm:n radiaalipääsylinteri)


Mittaristo/toiminnot
LCD-monitoiminäyttö: nopeus- ja matkamittari, analoginen kierroslukumittari, kierrosaika- ja vaihdenäyttö sekä matkatietokone. Vaihdenäyttö, ohjelmoitavat vaihtovalot sekä kello.


Ulkoiset varusteet
Hiilikuituiset takalisälokasuoja, äänenvaimentimen lämpösuoja, etulokasuoja sekä mittariston tehosteet. Quickshifter vakiovarusteena.


MITAT


Pituus 2020 mm
Leveys (Ohjaustanko) 710 mm
Korkeus ilman peilejä 1105 mm
Istuinkorkeus 830 mm
Akseliväli 1395 mm
Keulakulma/jättö 23,9 º/89,1 mm
Polttoainesäiliö 17,4 litraa
Paino nesteineen (luokiteltu) 185 kg


SUORITUSKYKY (Kampiakselilta mitattuna, 95/1/eu)


Maksimiteho 125 hv / 92 kW @ 12600 kierr/min
Maksimivääntö 72 Nm @ 11700 kierr/min


POLTTOAINEENKULUTUS:


Kaupunkiajo 5,1 l/100 km
90 km/h 4,7 l/100 km
120 km/h 5,5 l/100 km