Takaisin

Triumph Daytona

Etusivu » Moottoripyörät » Triumph moottoripyörät » Supersports & Roadsters » Triumph Daytona

Värivaihtoehdot:

Crystal white / Sapphire Blue
Diablo Red
Triumph Daytona

Tyyppi: Katupyörä

Kuutiotilavuus: 675 ccm

16290 €

Kokonaishinta sisältää moottoripyörän + alv:n 234% ja autoveron. Kokonaishintaan lisätään toimituskulut max. 490 €.

Avaa esite


Daytona 675. pyörä, joka erottuu muista uudella, tuoreella ulkoasulla ja uudella graFiikallaan. Luokkansa kevyin runko. kapea kolmisylinterinen moottori. Ketterä alusta. Upea moottori. Optimaalinen yhdistelmä intuitiivista ohjattavuutta ja ajotuntumaa.

 

Se imartelee parastakin ajajaa. pyörässä on keskitytty suorituskykyyn, ja huipputeho on 125 hv. Istuimen alla olevan pakoputken ulvonta luo kylmiä väreitä. Etujarrujen monobloc-radiaalipuristimet ja radiaalipääsylinteri. Radalla jalostettu jarrutusteho. Inspiraatiota ja teknistä taitoa. King of supersports-supertestin voittaja neljänä vuotena peräkkäin. Puhdas, raaka, kolmeen kertaan tislattu Triumph.

 

Daytona 675r. kaikki, mistä olet aina haaveillut Daytonassa. Kaikki. Ko

 



Tekniset tiedot

MOOTTORI JA VOIMANSIIRTO


Tyyppi
Nestejäähdytteinen rivikolmonen, 12 venttiiliä, DOH C


Tilavuus
675 cc


Halkaisija/iskunpituus
74 x 52,3 mm


Polttoainejärjestelmä
Elektroninen vaiheistettu monipisteruiskutus, paineistettu ilmanotto ja toisioilmajärjestelmä


Pakoputkisto
Ruostumaton, teräksinen 3–1-pakosarja, jossa toisioventtiili ja vaimennin istuimen alla


Toisiovoimansiirto
O-rengasketju


Kytkin
Märkä, monilevy


Vaihteisto
6-vaihteinen, tiheävälitteinen


Öljytilavuus
3,5 litraa

 
RUNKO, ALUSTA JA MITTARISTO


Runko
Alumiinia, kaksoispalkit


Takahaarukka
Erikoistuettu, kaksipuolinen, alumiiniseos, säädettävä kiinnitys


Pyörät
Edessä Alumiiniseosvalua, 5 puolaa, 17 x 3,5 tuumaa
Takana Alumiiniseosvalua, 5 puolaa, 17 x 5,5 tuumaa


Renkaat
Edessä 120/70 ZR17
Takana 180/55 ZR17


Jousitus


Edessä
Kayaba 41 mm:n upside down -etuhaarukka, esijännityksen säätö, vaimennuksen säätö (hidas/nopea ajo), joustovara 110 mm.
(Öhlins 43 mm:n upside down NIX30 - etuhaarukka, säädettävä jousen esijännitys sekä molempien suuntien vaimennus, joustovara 110 mm.)*


Takana
Kayaba Monoshock, jossa lisäsäiliö, esijännityksen säätö, vaimennuksen säätö (hidas/nopea ajo), joustovara 130 mm.
(Öhlins TTX36 kaksiputkinen monovaimennin lisäsäiliöllä, molempien suuntien vaimennuksen säätö, joustovara 130 mm)*


Jarrut


Edessä
308 mm:n kelluvat tuplalevyt, nelimäntäiset Nissin-radiaalipuristimet (monobloc).
(308 mm:n kelluvat tuplalevyt, nelimäntäise Brembo-radiaalipuristimet (monobloc).)*


Takana
Yksi 220 mm:n levy, yksimäntäinen Nissin-puristin Etujarrun pääsylinteri
(Nissin 19 mm:n radiaalipääsylinteri (Brembo 18 mm:n radiaalipääsylinteri))*


Mittaristo/toiminnot
LCD-monitoiminäyttö: nopeus- ja matkamittari, analoginen kierroslukumittari, kierrosaika- ja vaihdenäyttö sekä matkatietokone. Vaihdenäyttö, ohjelmoitavat vaihtovalot sekä kello.


Vain 675R-mallissa
Hiilikuituiset takalisälokasuoja, äänenvaimentimen lämpösuoja, etulokasuoja sekä mittariston tehosteet. Quickshifter vakiovarusteena.


MITAT


Pituus 2020 mm
Leveys (Ohjaustanko) 710 mm
Korkeus ilman peilejä 1105 mm
Istuinkorkeus 830 mm
Akseliväli 1395 mm
Keulakulma/jättö 23,9 º/89,1 mm
Polttoainesäiliö 17,4 litraa
Paino nesteineen (luokiteltu) 185 kg

 

SUORITUSKYKY (Kampiakselilta mitattuna, 95/1/eu)

 

Maksimiteho 125 hv / 92 kW @ 12600 kierr/min
Maksimivääntö 72 Nm @ 11700 kierr/min


POLTTOAINEENKULUTUS:


Kaupunkiajo 5,1 l/100 km
90 km/h 4,7 l/100 km
120 km/h 5,5 l/100 km