Takaisin

BMW K 1600 GTL

Etusivu » Moottoripyörät » BMW moottoripyörät » Touring » BMW K 1600 GTL

Värivaihtoehdot:

BMW K 1600 GTL

Tyyppi: Katupyörä

Kuutiotilavuus: 1649 ccm

32600 €

Kokonaishinta sisältää moottoripyörän + alv:n 24 % ja autoveron. Kokonaishintaan lisätään toimituskulut 490 €.

 

Avaa esite


Ylellistä matkantekoa.

Aja. Aja vaikka loputtomiin. Liu’u kohti horisonttia tyylikkäästi ja elegantisti ylellisellä, suorituskykyisellä touring-moottoripyörällä. Uusi BMW K 1600 GTL on korkean laadun ja mukavuuden huipentuma legendaarisella kuusisylinterisellä rivimoottorillaan. Nyt vakiovarusteisiin lukeutuvat myös Dynamic ESA ja ABS Pro, molemmat uusimman sukupolven versioissaan. Uudet, päivityksen saaneet katteet vahvistavat K 1600 GTL:n eleganttia ulkoasua. Pysy tyynenä ja rauhallisena missä tahansa sääolosuhteissa, missä tahansa matkasi vaiheessa. Matkustatpa yksin tai matkustajan kanssa, nautit vaivattomasta ajettavuudesta, missä tahansa. Matkustaminen K 1600 GTL:llä on elämys. Se on tyylikäs, voimakas ja ylellinen – tämä on moottoripyöräilyn ensimmäinen luokka.

Design: täydellinen.

K 1600 GTL:n design on saanut ensimmäisen luokan päivityksen. Uudet sivukatteet, jäähdyttimen suojat, tankin linjat ja säilytystilat saavat sen näyttämään aiempaakin elegantimmalta. Yksityiskohtien, kuten jalkatappien, parantaminen on auttanut tekemään viimeiset silaukset K 1600 GTL:n hienostuneeseen ilmeeseen. Erottuvat elementit, kuten etupään Duolever-jousitus, silmiinpistävä kuusisylinterinen rivimoottori, innovatiivinen Xenon-etuvalo ja itse runko ovat tyylikkyyden edelläkävijöitä. Uudelleen suunniteltu keula – mukaan lukien peilit ja tuulilasi – tukee elegantteja ja dynaamisia kokonaislinjoja. Kolme premium-värivaihtoehtoa antavat pyörällesi ylellisen ilmeen. 
Tämä ylellinen ja kokonaisvaltainen paketti huokuu ensimmäistä luokkaa kaikilla osillaan – se on koukuttava kumppani kaikille matkoille.

Ylivertainen kuusisylinterinen moottori.

Ensimmäisen luokan moottori: legendaarinen kuusisylinterinen rivimoottori tarjoaa verrattoman pehmeää kyytiä ja ylivoimaisinta tehoa ylellisten tourereiden luokassa. Sen 118 kilowatin (160 hv) teho ja 175 newtonmetrin maksimivääntö (5 250 kierroksella) tarjoaa täydellisen dynaamista työntövoimaa. Mikä parasta, 70% väännöstä saadaan jo alhaisella 1 500 kierroksella. Vakiovarusteena oleva Dynamic ESA antaa uuden ulottuvuuden ajokokemukseesi: sen erittäin herkät anturit havaitsevat ajo-olosuhteita jatkuvasti ja säätävät alustan iskunvaimennusta millisekunneissa. Tämä takaa optimaaliset alustan asetukset kaikissa ajotilanteissa. Aiemmin saavuttamattomissa ollut jousituksen taso on nyt mahdollista myös jyrkissä kallistuksissa, mikä takaa äärimmäisen vakaan ajettavuuden. K 1600 GTL saa nyt vakiona kolme eri ajoasetusta ja DTC-luistoneston. Voit vaihtaa Rain, Road ja Dynamic-ajoasetusten välillä helposti vain napinpainalluksella. Valitse esimerkiksi Dynamic-ajoasetus nopeaa ja aktiivista ajosuoritusta varten.
Äkillisesti tielle ilmestyvä este voi aiheuttaa kenelle tahansa kuljettajalle refleksinomaisen äkkijarrutuksen. Vakiovarusteisiin lukeutuva ABS Pro takaa turvallista jarrutusta myös kallistuksessa ja sallii kuljettajan säilyttää moottoripyörän hallinnan tiukoissakin paikoissa. 

Moottoripyörä loputtomin mahdollisuuksin – ylellinen varustelu vakiona.

Istu satulaan ja rentoudu.

K 1600 GTL tarjoaa myös ennenkokematonta mukavuutta. Sen houkutteleviin ominaisuuksiin lukeutuu valtava määrä säilytystilaa, johon on todella helppo pääsy. Huolellisesti harkitut ja helposti käytettävät säilytysratkaisut keskittyvät kuljettajan mukavuuden kasvattamiseen, mikä tekee K 1600 GTL:stä tinkimättömän valinnan laadukkaimpaan touring-ajoon. Matkustajan kanssa ajaminen pitkällä matkalla on nautinto – kiitos lukuisien erilaisten yksityiskohtaisten ratkaisuiden kuten keskuslukitus, lämmitetty satula, sähköisesti säätyvä tuulilasi ja valikoima eri korkuisia satuloita.
Multi-controller-hallintalaite antaa kuljettajien vaihtaa moottoripyörän ominaisuuksia mukavasti, irroittamatta käsiään ohjaustangosta – tai katsettaan tiestä. 

Mikään ei voi pysäyttää sinua ja K 1600 GTL:ää miellyttävällä matkallasi kohti horisonttia.

Viimeisteltyä luksusta.

Enemmän luksusta, enemmän turvallisuutta, enemmän mukavuutta, enemmän eleganssia. Mittavan lisävaruste- ja tarvikevalikoiman ansiosta voit tehdä omasta K 1600 GTL:stäsi ensiluokkaisen yksilöllisen – sinun omasi.
Ylellinen yksityiskohta: peruutusapu helpottaa käsiteltävyyttä ja rinteessä pysäköintiä – se on matkustusmukavuuden kruununjalokivi.
Korkealaatuiset kromiosat henkivät erehtymätöntä luksusta. Valinnaiset puskurin suojat tarjoavat K 1600 GTL:lle tyylikästä suojaa. Akrapovičin sporttiäänenvaimennin viimeistelee tämän suorituskykyisen touring-pyörän ajokokemuksen. Turvallisuutta tuovat adaptiivinen ajovalo. Mäkilähtöavustin lisää jo entisestään pyörän turvallisuutta ja ylivoimaa tuoden seuraavaan vuorille tai tuntureille suuntaavaan matkaasi helppoutta ja vaivattomuutta.
Avaimeton käynnistys -ominaisuus, keskuslukitus ja etukaiuttimet ovat mukavan matkanteon tae. Shift Assistant Pro tuo omalta osaltaan lisää nautittavuutta ajamiseen tehden sekä ylös- että alaspäin vaihtamisesta dynaamisempaa. 
Valinnaiset matkatavararatkaisut, kuten takalaukku, tankkilaukki ja touring-laukut, tarjoavat sinulle ruhtinaallisesti säilytystilaa – sinun ei tarvitse jättää mitään jälkeesi. 

Istu kyytiin, rentoudu ja nauti matkasta: sitä on ylellinen matkanteko K 1600 GTL:llä.

 

Ennakkomyynti alkanut, lanseeraus 3.6.2017

 



Tekniset tiedot

Moottori


Tyyppi
Öljy/nestejäähdytteinen nelitahtinen, kuusisylinterinen rivimoottori, kaksi nokka-akselia, neljä venttiiliä/sylinteri

Sylinterin halkaisija x iskunpituus
72 mm x 67,5 mm

Iskutilavuus
1 649 cc

Nimellisteho
118 kw / 7 750 r/min

Enimmäisvääntö
175 Nm / 5 250 r/min

Puristussuhde
12,2 : 1

Polttoaineen syöttö / moottorinohjaus
Elektroninen suihkutus imusarjaan / digitaalinen moottorinohjaus (BMS-X)

Pakokaasujen puhdistus
Puhdistus suljettu 3-tie-katalysaattori, täyttää EU-3-päästönormit


Suorituskyky / polttoaineenkulutus


Huippunopeus
Yli 200 km/h

Kulutus/100 km (90 km/h)
0,46 l

Kulutus/100 km (120 km/h)
0,59 l

Polttoainetyyppi
lyijytön korkeaoktaaninen bensiini, 98 (RON), automaattisen nakutukseneston ansiosta voi käyttää vähintään 95-oktaanista bensiiniä (RON)


Sähkölaitteet


Laturi
Vaihtovirtalaturi 580 W

Akku
12 V / 19 Ah, huoltovapaa


Voimansiirto


Kytkin
Monilevyinen märkäkytkin

Vaihteisto
6-vaihteinen sakarakytkinvaihteisto

Toisioveto
Kardaani

 
Alusta ja jarrut


Runko
Alumiinivalurunko, jossa moottori on osa kantavaa rakennetta

Etujousitus
BMW Motorrad Duolever; keskitetty joustintuki

Takajousitus
BMW Motorrad Paralever

Joustomatka edessä/takana
125mm /135 mm

Akseliväli
1 680 mm

Caster
108.4 mm

Ohjauskulma
62.2°

Vanteet
Alumiinivanteet

Vanteen koko edessä
3,50 x 17"

Vanteen koko takana
6.00 x 17"

Eturengas
120/70 ZR 17

Takarengas
190/55 ZR 17

Etujarru
2-levyinen, uivat jarrulevyt, halkaisija 320 mm, 4-mäntäinen kiinteärunkoinen jarrusatula

Takajarru
1-levyinen, halkaisija 320 mm, 2-mäntäinen uiva jarrusatula

ABS
BMW Integral (osittain integr.) ABS


Mitat ja painot


Pituus
2 489mm

Leveys (peilien kanssa)
1 000 mm

Korkeus (ilman peilejä)
1 465 mm

Istumakorkeus omapainolla
750 mm (korkea istuin 780 mm)

Abs. Istumakorkeus omapainolla
1 720 mm (korkea istuin 1 770 mm)

Omapaino, ajovalmiina, täyteen tankattuna 1)
348 kg

Kuivapaino 2)
321 kg

Sallittu kokonaispaino
560 kg

Kantavuus (vakiovarustein)
212 kg

Polttoainesäiliön tilavuus (käytettävissä)
26,5 l

Varalla
4,0 l

 

  • Tekniset tiedot koskevat painoa tyhjänä (DIN)
  • 1) Direktiivin 93/93/ETY mukaan kaikkien käyttönesteiden kanssa, tankattuna vähintään 90 % säiliön hyötytilavuudesta
  • 2) Paino tyhjänä ilman käyttönesteitä