Takaisin

BMW S 1000 R

Etusivu » Moottoripyörät » BMW moottoripyörät » Roadster » BMW S 1000 R

Värivaihtoehdot:

<b>P90234129_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234130_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016 (1)</b>
<b>P90234140_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234091_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234083_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234091_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234083_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234161_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234082_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234080_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016</b>
<b>P90234099_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016 (1)</b>
<b>P90234082_highRes_bmw-s-1000-r-10-2016 (1)</b>
BMW S 1000 R

Tyyppi: Katupyörä

Kuutiotilavuus: 999 ccm

18600 €

Kokonaishinta sisältää moottoripyörän + alv:n 24 % ja autoveron. Kokonaishintaan lisätään toimituskulut 490 €.

Avaa esite


Hinta 14 314,84
Vero 4 285,16
Suositushinta 18 600,00*

Tinkimätöntä dynamiikkaa.

Onko sykkeesi synkronissa kierroslukumittarin kanssa? Siinä tapauksessa S 1000 R on oikea Roadster sinulle – se on vain olennaisiin riisuttu, mutta ajomukavuudeltaan maksimoitu moottoripyörä. Sen aggressiivinen 165-hevosvoimainen (121 kW) moottori kääntää suusi hymyyn joka kerta kun kierrokset nousevat. Uuden HP:n titaanisen takavaimentimen tuhti ääni ei jätä epäilystä: siltä elämän ohituskaistalla kuuluu kuulostaa.

Adrenaliinia kahdella renkaalla. Design.

Jotkut kutsuvat sitä nakuksi – me kutsumme sitä olennaisiin asioihin keskittymiseksi. Sen sisareltaan S 1000 RR:ltä saamat geenit ovat melko ilmiselvät: aggressiivinen perä ylhäällä/keula alhaalla -design, tunnistettava kaksiosainen keula sekä luonnetta antavat kidukset. Paljon pienennetty sivukate ja terävä väritys ilmentävät sitä, että voima ei ole S 1000 R:n ainoa asia, joka on aitoa ja tinkimätöntä. Kolme eri väritystä alleviivaavat pyörän luonnetta: Motorsport, Catalano Grey ja Racing Red/Black storm metallic.

Kaiken dynaamisuuden lähde: moottori.

Korkean suorituskyvyn omaava, nelisylinterinen rivimoottori, aivan kuten peräkin, juontaa RR:stä. EU-4-standardin ja uudet melumääräykset täyttääkseen sen tehot on laskettu 165 hevosvoimaan (121 kW). Se on myös saanut aikaan erittäin lineaarisen vääntökäyrän ja tasaista kiihtyvyyttä koko kierrosalueelle. E-Gas antaa sinun annostella tätä voimaa entistäkin tarkemmin, ja kilparadoilla testattu Pro Shift Assistant antaa vaihtaa vaihdetta suuremmalle ja pienemmälle ilman kytkintä – enemmän dynaamisuutta ja lyhempi vasteaika. 

Tilaa muutoksille. Varustelu.

Vakiona S 1000 R sisältää kaksi ajoasetusta: Rain ja Road. Rain tarjoaa pehmeämmän kaasuvasteen, ja sekä ABS että ASC on mukautettu märkään tien pintaan. Road taas optimoi kaasuvasteen ja ABS sekä ASC on mukautettu kuivaan asfalttiin. Näiden kahden ajoasetuksen lisäksi tarjolla on kaksi vaihtoehtoista moodia: Dynamic ja Dynamic Pro. Ne tuovat mukanaan ABS Pron, joka sallii sinulle täydellisen viiveen myös kallistuksissa, sekä DTC-luistoneston, Launch controlin ja Pit lane limiterin. Dynamic Pro sallii myös omien asetusten syöttämisen. On siis vain yksi raja – sinun omasi.

Tinkimättömän järkevä. Personointimahdollisuudet.

Kyltymättömään mutkateiden nälkään on tarjolla kaksi lisävarustepakettia. Sport-paketti pitää nimensä antaman lupauksen; se sisältää Pro Shift Assistantin, vakionopeudensäätimen ja Pro-ajoasetuksen sisältäen Dynamic- ja Dynamic Pro –ajomoodit, DTC-luistoneston, ABS Pron, Pit lane limiterin ja launch controlin. Dynamic-paketti sen sijaan pitää sisällään sähköisen jousitusjärjestelmä DDC:n, kahvalämmittimet, LED-vilkut ja alakatteen. Lisäksi HP:n takovanteilla voit pudottaa pyörän painoa kokonaiset 2.4 kg alkuperäisestä, jotka antavat sille paljon enemmän luonnetta.

 



Tekniset tiedot

Moottori  
Tyyppi Öljy/nestejäähdytteinen 4-tahtinen nelisylinterinen rivimoottori, kaksi nokka-akselia ja neljä venttiiliä/sylinteri
Sylinterin halkaisija x iskunpituus 80 mm x 49.7 mm
Iskutilavuus 999 ccm
Nimellisteho 121 kW (165 hv) / 11 000 r/min
Enimmäisvääntö 114 Nm / 9 250 r/min
Puristussuhde 12.1 : 1
Polttoaineen syöttö / moottorinohjaus Elektronisesti ohjattu suihkutus
Pakokaasujen puhdistus Puhdistus suljettu 3-tie-katalysaattori, täyttää EU-4-päästönormit
Suorituskyky / polttoaineenkulutus  
Huippunopeus Yli 200 km/h
Polttoainetyyppi lyijytön korkeaoktaaninen bensiini, 98 (RON), automaattisen nakutukseneston ansiosta voi käyttää vähintään 95-oktaanista bensiiniä (RON)
Sähkölaitteet  
Laturi 406 W
Akku 12 V / 9 Ah, huoltovapaa
Voimansiirto  
Kytkin Öljyhauteessa oleva monilevykytkin, anti-hopping-kytkin, mekaanisesti ohjattava
Vaihteisto 6-vaihteinen sakarakytkinvaihteisto, suorahampainen
Toisioveto 17/45 O-rengasketju

 

 
Alusta ja jarrut  
Runko Alumiiniseosteinen komposiitti, osittain itsekantava moottori
Etujousitus Ylösalaisin käännetty etuhaarukka, Ø 46 mm, ulosjouston ja puristuksen vaimennus säädettävissä
Takajousitus Alumiinivalettu takahaarukka, portaattomasti säädettävä vaimennus ulos- ja sisäänjoustolle
Joustomatka edessä/takana 120 mm / 120 mm
Akseliväli 1 439 mm
Caster 98.5 mm
Ohjauskulma 65.2°
Vanteet Alumiinivanteet
Vanteen koko edessä 3.50 x 17''
Vanteen koko takana 6.00 x 17''
Eturengas 120/70 ZR 17
Takarengas 190/55 ZR 17
Etujarru 2-levyiset, uivat levyjarrut, radiaaliset 4-mäntäiset jarrusatulat, halkaisija 330 mm, paksuus 5 mm
Takajarru 1-levyinen, halkaisija 220 mm, 1-mäntäinen uiva jarrusatula, paksuus 5 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS (osittain integroitu), voidaan kytkeä pois
Mitat ja painot  
Pituus 2 057 mm
Leveys (peilien kanssa) 845 mm
Korkeus (ilman peilejä) 1 228 mm
Istumakorkeus omapainolla 814 mm
Jalkojen sisäkaaren mitta omapainolla 1 805 mm
Omapaino, ajovalmiina, täyteen tankattuna 1) 205 kg
Sallittu kokonaispaino 407 kg
Kantavuus (vakiovarustein) 202 kg
Polttoainesäiliön tilavuus (käytettävissä) 17.5 l
Varalla noin. 4 l
  • Tekniset tiedot koskevat painoa tyhjänä (DIN)
  • 1) Direktiivin 93/93/ETY mukaan kaikkien käyttönesteiden kanssa, tankattuna vähintään 90 % säiliön hyötytilavuudesta