Takaisin

BMW G 310 R

Etusivu » Moottoripyörät » BMW moottoripyörät » Roadster » BMW G 310 R

BMW G 310 R

Tyyppi: Katupyörä

Kuutiotilavuus: 313 ccm

5950 €

Kokonaishinta sisältää moottoripyörän + alv:n 24 % ja autoveron. Kokonaishintaan lisätään toimituskulut 490 €.

Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

Avaa esite


Äärimmäistä ajamisen iloa.

 

BMW G 310 R on ajonautinnon huipentuma. Se luotiin vilkkaisiin kaupunkeihin, kaikille niille, jotka yksinkertaisesti rakastavat ajaa moottoripyörällä. Se on helposti käsiteltävä, mutta samalla sporttinen. Olitpa pitkä tai lyhyt, tunnet välittömästi olosi kotoisaksi BMW G 310 R:n ohjaimissa. Pyörä on kevyt, mutta 313-kuutioisella moottorillaan todellinen tehopakkaus. Se vie sinut turvallisesti ja luotettavasti töihin, seuraavaan kokoukseen tai ulos kaupungista. G 310 R on todellinen BMW-moottoripyörä, mutta pienemmällä sylinteritilavuudella. Huippulaatu, erinomainen työn laatu ja poikkeuksellinen teknologia takaavat äärimmäisen ajamisen ilon.

 

 

Hyvät geenit. Hieno ulkonäkö.

 

Hyvä ulkonäkö periytyy – G 310 R kantaa selvästi S 1000 R:stä perittyjä geenejä. Sporttinen etuvalon kate tehokkaalla valolla, dynaamiset polttoainesäiliön viimeistelyt ja roadsterille ominaiset mittasuhteet tekevät siitä todellisen katseenvangitsijan. G 310 R on sen dynaamisen keulan ja erottuvan perän ansiosta sekä kevyt että vahva samaan aikaan. Lyhyt satula korostaa sen roadstermaista dynaamisuutta ja antaa eritoten valkoisena pyörälle erehtymättömän motorsport-ilmeen. Kullanväriseksi eloksoidut etuhaarukka ja jarrusatulat korostavat pyörän korkeaa työn laatua. Yksi kohokohta on viimeistelty alumiininen takahaarukka. Sen leikkaukset takaavat keveyden samalla kun tuet antavat vakautta. Leveät renkaat takaavat riittävän pidon tiehen – ajonautinto on taattu.

 

 

Kevyt, vahva ja ketterä

 

G 310 R jää toiseksi myöskään teknisesti – päinvastoin: hienostunein ja epätavallisin teknisin kohokohdin et seuraa joukkoa, vaan johdat sitä. Muun muassa yksisylinterinen, 313-kuutioinen nelitahtimoottori varmistaa sen. Poikkeuksellinen sylinterin kulma sekä sylinterin 180 astetta käännetty kansi madaltavat painopistettä ja kääntävät sen etupyörän suuntaan. Tämän ansiosta G 310 R on ketterämpi ja helpompi käsitellä. Matala ja pidempi takahaarukka tuo enemmän vakautta ilman tarpeetonta akselivälin kasvattamista. Mikään BMW-moottoripyörä ei ole ollut ilman sitä sitten vuoden 2013: ABS vakiovarusteena. Se on myös G 310 R:ssä ja takaa turvallisuutesi jokaisella ajokerralla. Tyylikäs ulkoasu, voimakas moottori ja alle 160 kilon paino täyteen tankattuna – G 310 R:llä voit yksinkertaisesti nauttia ajamisesta.

 

 

Jokainen haluaa ajaa sillä.

 

Aja huoletta ja rennosti läpi kaupungin G 310 R:llä. Voit ajaa luottamuksella jopa suuren kaupungin hälinässä onnistuneen hallintalaitteiston asettelun ansiosta. Ohjaustankojen, jalkatappien ja hallintajärjestelmän hyvä ergonomia tuottavat mahtavan ajamisen tunteen. G 310 R tarjoaa sopivan asennon kaikille kuljettajille varmistaen vakaan ajettavuuden. Pyörän geometria sekä alustan säätömahdollisuudet tekevät siitä ketterän kulkineen kaikilla ajoalustoilla. Ajoitpa sitten kaupungin kiivaassa liikenteessä, rauhallista työmatkaa tai viikonlopuksi pois kaupungista – G 310 R:llä haluat jatkaa matkaa!



Tekniset tiedot

Moottori      

Tyyppi

Vesijäähdytteinen, yksisylinterinen nelitahtimoottori, neljä venttiiliä, kaksi yläpuolista nokka-akselia, kuivasumppuvoitelu


Sylinterin halkaisija x iskunpituus    

80 mm x 62,1 mm


Iskutilavuus    

313 cc


Nimellisteho    

25 kW (34 hv) / 9 500 r/min


Enimmäisvääntö    

28 Nm / 7 500 r/min


Puristussuhde    

10,6 : 1


Polttoaineen syöttö / moottorinohjaus    

Elektroninen suihkutus imusarjaan, BMS-E2


Pakokaasujen puhdistus    

Puhdistus suljettu 3-tie-katalysaattori, täyttää EU-4-päästönormit


Suorituskyky / polttoaineenkulutus      
Huippunopeus     145 km/h
Kulutus/100 km (90 km/h)      
Kulutus/100 km (120 km/h)      


Polttoainetyyppi    

Lyijytön korkeaoktaaninen bensiini, 95 (RON)


Sähkölaitteet      
Laturi     Laturi 330 W
Akku     12 V / 8 Ah, huoltovapaa


Voimansiirto      
Kytkin     Monilevyinen märkäkytkin, mekaaninen käyttö
Vaihteisto     Synkronoitu, kuusivaihteinen, integroitu moottorikoteloon
Toisioveto     Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub

 
Alusta ja jarrut    

Runko

Pultattu kantava teräsrunko, takarunko teräksinen putkirunko.


Etujousitus    

Teleskooppihaarukka, Ø 41 mm


Takajousitus   

Valualumiininen takahaarukka, suora monoshock, säädettävä esijännitys


Joustomatka edessä/takana    

140 mm / 131 mm


Akseliväli    

1 374 mm


Caster    

102,3 mm


Ohjauskulma    

64,9°


Vanteet    

Alumiinivanteet

Vanteen koko edessä     3.0 x 17"
Vanteen koko takana     4.0 x 17"
Eturengas     110/70 R 17
Takarengas     150/60 R 17


Etujarru    

1-levyinen, halkaisija 300 mm, radiaaliset 4-mäntäiset jarrusatulat


Takajarru    

1-levyinen, halkaisija 240 mm, 1-mäntäinen uiva jarrusatula


ABS    

BMW Motorrad ABS


Mitat ja painot     

Pituus    

1 988 mm


Leveys (peilien kanssa)    

896 mm


Korkeus (ilman peilejä)    

1 227 mm


Istumakorkeus omapainolla    

785 mm


Jalkojen sisäkaaren mitta omapainolla    

1 785 mm


Omapaino, ajovalmiina, täyteen tankattuna

158,5 kg


Kuivapaino      
Sallittu kokonaispaino     345 kg


Kantavuus (vakiovarustein)    

186,5 kg


Polttoainesäiliön tilavuus (käytettävissä)    

11 l
Varalla     1 L